ORKESLÖS

just för tillfälligt är jag orkeslös, trött och helt onintresserad av det mesta. Jag blir sån i bland. Acceptera det. Jag pratar knappt med min man dessa dagarna. Vill så mycket, hinna med en massa men i sista sekund när jag bestämt mig så ändrar  jag mig och skiter i allt. Det ända som är roligt och är intressant är min dotter.! ¨
Pass blev ordnat idag, tänkt köpa blommor och plantera dem men nä jag vill inte och jag orkar inte! Ska jobba tre dagar nu sen är jag ledig lördag och söndag! Lördag ska jag roa mig, Dansbandsgalan med min syster och sandra! Påskmiddag hemma hos mamma på söndag!  Tror jag ska fråga min man om han kan tänka sig vara taxi till oss när han kommit hem från elmia.

 
Så idag hade jag planerat:
Pass- Check
blommor- Blev inget för jag orkar inte
städning-Check

Jag väntar till lördag, kanske jag tar och planterar lite blommor då istället. Det återstår att se.
Lingonvecka väntar och innan dess så blir jag alltid så här. Så här, värre eller inte lika bitter.


Kommentarer
Postat av: Nettan

Har inte sett den här sidan av dig innan vännen därför så trodde jag att det var riktat mot mig. Jag finns här vad det än är gumman ta den tiden du behöver. Love you!!

2010-03-30 @ 19:19:21
URL: http://blackbaccra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0