long time ago

dålig på att uppdatera mig. Men så är det väl att vara småbarnsmamma och arbeta full tid.
Helgen har varit lång jobbat massor med timmar.
nu sitter jag själv och njuter i soffan. Micke har somnat och ebba har oxå somnat. ganska skönt att bara sitta. För det har jag inte gjort mycket denna helgen.

Va så arg i går. Alla vänner skulle festa. En del va bjudna på fest. Till någon som vi bjudit på allt vi haft, bröllop, 1 års kalas och 25års fest. men inte fan blev man bjuden tillbaka. TACK......
satt och deppade igår vid datorn, och idag när man ser foto från gårdagen eller läser om hur folk haft det och hur de mår....=(

ledig två dagar nu. Har en del jag måste fixa.
*Hemmet ska städas.
*Pass ska införskaffas till mig och ebba inför vår kommande resa till sommaren.
* Köpa två nya sommardäck till den nya bilen.
Och framför allt så ska jag njuta av min lediga tid. Får se om det inte blir någon fika med någon kanske. Återstår att se hur mycket tid och ork jag har över.

Våren är här och det är underbart. Kanske ska plantera några fina blommer i mina krukor oxå?!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Visste inte att ni var barnlediga...då kunde vi fixat fest hemma hos oss. Får ta det nästa gång :)

2010-03-29 @ 16:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0