snart har jag en rutin

Nya rutiner är jobbigt, att ställa in kroppen och syket efter det. Men snart. Jag ska bara börja ta tåget till jobb oxå....

Igår va vi på föräldrarmöte på ebbas dagis. Usch och fy vad jag fick ont i magen. Inre stress. Hur ska vi hinna med? Jag kan inte köra till jobb och det bli svårt att samåka med min man då han jobbar hela annorlunda tider än jag! Men som allt annt så löser detta nog sig oxå.
Ska snart ge mig av ut i kyla till jobb! Idag önkar jag att jag hade mina vinter skor hemma. Dom glömdes givietvis på jobb i förrgår=(

Kommentarer
Postat av: helena

guuud, har hon blivit så stor så det är dags för dagis?? gud vad tiden går fort!!!!

2010-01-08 @ 09:13:18
URL: http://halajna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0