lekdag

Dagen blev jätte mysig och bra. Ebba stormtrivs på andys lekland. Skit roligt. Jag va nog mer trött än henne efter de två timmarna som vi va där. HELT slut. Men nu har vi provat det oxå. Jag tror nog att micke åker dit fler gånger med ebba. han tycker det är precis lika kul som hon gör, om inte roligare.

berättade för micke om min dröm. Och som vanligt skrattar han bara bort det. Men för mig är det allvar. För där är någonting som framställer drömmarna. Min osäkerhet kanske? Eller rent av kommer de kanske utifrån att vi pratade om vårt förhållande.

Man ska prata om sitt förhållande ibland. Annras går det bara på rutin vilket kan få allt att spricka!

Kommentarer
Postat av: sofie - mamma till underbara Liam

roligt att ni hade skoj på andys, liam älskar det där =)

Mindre roligt med dina drömmar & att han skrattar bort det.



Jag håller med dig, efter några år tillsammans så är det viktigt att prata. Hoppas att allt löser sig.

2010-01-14 @ 18:54:50
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej hej! Jo det går bra med inskolningen. Andreas har varit med hela vecka, o i morgon ska jag dit, o andreas ska jobba. O jag har inte längre ont i magen. Skönt e det.

Om du ska rösta så klicka på "Glimten i ögat" Din röst lämnar du i gästboken, o den hittar du i brödtexten, på den sidan där länken är till själva bildera. Jag håller emd om att det e något rörigt. Ha det gott. Kramar Helena o Melvin

2010-01-14 @ 21:02:30
URL: http://almaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0