kärt återbesök

I morgon blir det ett kärt återbesök hemma hos Sanna och Tilda.
Förut när vi båda va mammalediga spenderade vi nästan var förmiddag tillsammans med barnen. Promenader, skitsncka och bus med barnen. men så en dag så började vi båda jobba. Sanna kväll och jag dag. Så nu blir det mycket sällan men vi träffas när jag är ledig=) Så i morgon styr vi hemåt till Sanna och Tilda=) Ska bli mysig. Coca Light, och en massa uppdatering=) Innan visste man ju allt. Men nu vet jag INGENTING=)

Jag vill höra skvaller=) Ge mig massor av skvaller. Någon annan som kanske har skvaller till mig????=)

Kommentarer
Postat av: sofie - mamma till underbara Liam

händer inte så mycket tycker jag =)

2010-01-13 @ 17:11:42
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0