hemska drömmar

I natt har jag drömmt hemska drömmar. Usch säger jag bara, det önskar jag inte ens min värsta fiende.
Otrohet, hemska sms, mail tvister med barn.....Nej De där sista händer väl daglign mn otrohet det är något av de värsta jag vet.  och just om otrohet drömmde jag om i natt. Micke va otrogen men en tjej med stora bröst, som va smal....En perfekt tjej. Han bara tog sina saker och flyttade, lämnade mig och ebba och verkade inte bry sig ett dugg om vad han gjort mot mig, oss. Hemskt. Jag tror inte att det kommer att hända i verkligheten.

Jag har drömmt denna drömmen förut fast på olika sätt. Och den kommer när vi har pratat om hur vi har det i vårt förhållande. Vad vi kan bli bättre på och varför saker dör ut, saker som inte borde dö ut. Som en kram när man träffas första gången på dagen gör så mycket. Sånt gör man när man är nykär. Vi har varit tsm i 5 år. Det kanske kommer tillbaka. Jag hoppas för just nu går allt på rutin....Och det betyder kramar sällan, pussar sällan...Jag hoppas på förbättring!!!!



Idag ska vi till andys lekland

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackare! Jag hade samma drömmar när jag var tillsammans med Micke. Det önskar man ingen. Det gör så himla ont i hjärtat när man vaknar och är dem då "verkliga" drömmar blir det ännu värre och man vet varken ut eller in.Jag hade sådana drömmar konstant varje natt i sex månader. Blääää för sådana drömmar säger jag bara.

Ni kommer leva tillsammans för alltid tror jag, ni är ämnade för varandra. Det ser man på er.

Ha det bäst och ha en kulig dag på Andy`s

2010-01-14 @ 10:13:08
URL: http://zasa.blogg.se/
Postat av: Nettan

Ja det är hemskt med sånna drömmar! Kan jag också ha med Benny i perioder men det beror säkert på allt som har hänt förr! Men ni fixar det gumman, du ska se att det blir bättre. Love you!

2010-01-14 @ 18:30:53
URL: http://blackbaccra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0