du är inte bortglömd alls

Du är inte bortglömd min vän, vi tänker på dig varje dag och vi saknar dig jätte mycket varje dag. Åren går men vår tid står stilla och jag kommer att vara din bästa vän för all framtid. Älskar dig Malin porre=) förhoppningsvis förhoppninsvis=) Vänta bara..Gumman du måste tänka på dig själv ibland, glöm inte det, glöm inte bort dig själv.


Har haft en jätte mysig dag idag. vaknade nära min man i morse, gick upp och åkte till syster för en frukost sen en sväng med enzå sedan körde jag till min nettan och mös. Spelade wii. gansla trevligt faktiskt. Synd man inte är rik för då hade jag köpt det oxå.
Åt middag hemma hos syster. Har lekt en massa med ebba på golvet nu på kvällen och GISSa vad. Hon  har gått en massa mellan mig och micke. Först fyra steg, sedan fyra till och ytterligare tre steg. Sen blev hon jätte trött. Men mitt mamma hjärta bultar=) Oj vad stolt jag är......<snart snart snart
nu ska vi spela bingolotto=)

Kommentarer
Postat av: sofie - mamma till underbara Liam

åh vad duktig hon är =) stor tjej nu ju =)

2010-01-25 @ 09:29:41
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/
Postat av: Josefine

Visst är det spännande? Snart kommer hon springa runt som en vilding hemma! =)

2010-01-25 @ 21:46:41
URL: http://finelinan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0