drömmarnas land

där har jag varit i natt. Oj vad jag har drömmt mycket. I natt har jag åkt kryssningsfartyg men vart vet jag inte. Många nära vänner har varit med.Har gått upp för trappor, gått igenom rum med bäddade sängar. Stått och tittat på en stor tvduk och sett vågorna framför båten, tsunami vågor i mina ögon. Båten har snurrat runt. Ebba har börjat gå. Lekt med evelina (jill och patriks dotter) Dansat med henne. Blivit rasande på micke.

Säger bara ojoj vad jag är slut i mitt huvud.

När jag drömmer mycket och vaknar upp dagen efter har jag en fruktansvärd huvudvärk, är extra trött och på dåligt humör. Märkligt. Jag får nog läsa på om drömmar och biverkningar=)

Vi hade iaf väldigt trevligt igår. Blev en sväng om in till stan oxå och spelade billjard. Inte jag för jag tycker inte det är så roligt. Men de andra iaf!''Ska snart dra upp mannen och så ska vi äta frikost med min syster och hennes "kille" Sen ska micke spela hockey med grabbarna och jag ska fika med världens bästa nettan=)

Kommentarer
Postat av: naddie - mamma till finaste prinsessan!

hittils har det funkat perfekt här hemma iallafall =) elva minuter över 7 höll vi kväll och ariella somna och när jag vaknade imorse kl.7 låg ariella fortfarande i sin säng och sov!



UNDERBART säger jag bara!

2010-01-24 @ 09:47:42
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Josefine

Det där låter ju inte vidare skönt. Man vill ju helst vakna utvilad på morgonen...=)

2010-01-24 @ 21:42:43
URL: http://finelinan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0