dagis väntar!

Dagis närmar sig med stormsteg för ebba. Som sagt va vi på föräldrarmöte nu i torsdags. Såg framemot det. Just för att få se var det är hon ska vara och med vem. Och ont i magen fick jag. Hon ska gå på en tillfällig avdelning fram till i maj ungefär sedan så ska hon vara på Fröhuset.
Den tillfälliga avdelningen va inte alls som jag hade tänkt mig. Det va verkligen en barack=( Utan trädgård. Så för att gå ut och leka så ska dom transportera barnen i bussvagnar bort till den andra förskolan där dom sen ska leka och sen ska dom tillbaka igen. Usch det låter inte alls som jag tänkt mig. Kanske rent av så att ebba tycker att det blir jätte roligt och att hon inte alls märker av att hon är i en barack varje dag. Bara jag som mamma som ycker det är hemskt. Men så länge ebba trivs så får jag göra mitt bästa!


Ledig idag och i morgon vilket ska bli skönt!

Kommentarer
Postat av: Josefine

När ska hon börja?



Vi har tänkt att Gibson ska börja 1 mars men har inte fått något besked än, vilket är mycket konstigt med tanke på att jag ansökte om platsen redan i APRIL 2009... Jag får väl ringa och ligga på dem lite. Sen måste jag ju skaffa ett jobb också, annars blir det bara 15 timmar/veckan.

2010-01-12 @ 15:43:07
URL: http://finelinan.blogspot.com
Postat av: sofie - mamma till underbara Liam

spännande med dagis, det blir säkert jätte bra. Säger jag som fortfarande har problem med Liam. Han har gått i 1½ år på dagis och skriker fortfarande som en tok vid lämningen. Fröhuset, där gick ju jag när jag var liten =)

2010-01-13 @ 17:13:20
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0