Året va 2010=)

Det nya året firades in med nära och kära vänner och  våra barn, eller ska jag kalla de teorister=)
Vi åt massor med god mat och hade jätte trevligt, spelade lite spel, och smällde raketer.....(vissa människor ska INTE smälla raketer)

Ja och vad sker i det nya året då?? Jo mamma emelie hon ska inte längre vara mammaledig utan kastar sig in i arbetslivet på fulltid, pappa micke han ska vara pappaledig i två och en halv månad.
Lilla ebba blir ett år och börjar på dagis=)
Vi har varit gifta i ett år, tsm fem, och enzo han blir tre=)

Är skönt att ha kommit igång men som jag saknar lillfisen=)
Hör henne i sängen nu så jag ska gå och pussa henne innan jag ska köra och jobba!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Så skönt att börja jobba! Det vill jag också! Jag letar för fullt efter något att sysselsätta mig med fram till august när jag ska börja plugga. Något tips? =)

2010-01-04 @ 10:26:28
URL: http://finelinan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0