sjuk=(

Hej mina vänner.
Jag är jättedålig på att blogga, hinner inte riktigt och orkar inte heller.
Livet är inte som det va innan. Jobbar, kommer hem och går och lägger mig. Jobbar så långa dagar!
Har gått upp i vikt sen jag började jobba då jag inte tar mig tid att röra på mig. Vill använda min lediga tid till min familj. Har en krävande sbart ett åring som kräver vår fulla uppmärksamhet och tid. Jag är slut i kroppen och i huvudet, vilket har lett till en influensa, kräksjuka. Fick vara hemma fråb jobb i söndags, låg hela natten vid toaletten och spenderade resten av dagen därpå i min säng. Har fortfarande inte i varenda muskel och det gör till och med ont att ta djupa andetag och hosta=(
Ledig i morgon oxå så det är okej. hinner förhoppningsvis repa mig.

Kommentarer
Postat av: Helena

Uch då! Det låter inte kul alls. Jag känner igen det där att man vill vara med familjen på sin lediga tid. För mig e det superviktigt.

Krya på daj o hoppas du snart e på benen igen. Har micke börjat inskola Ebba?

2010-02-15 @ 20:11:21
URL: http://almaz.blogg.se/
Postat av: Anonym

krya på dig!

2010-02-17 @ 19:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0