Ska bli bättre på detta

Har varit dålig på att blogga har nog inte gjort det på ett halv år. Har inte nämnt för det bara. Men nu har jag fått en ny telefon och behöver inte tvunget sitta vid datan Har hänt så mycket. Jag har fått en ny tjänst på jobb, vi har flyttat ebba hon utvecklas jätte mycket och fort. Allt är jättebra. Micke har oxå fått nytt jobb eller en anställning där han varit inhyrd. Enzo har flyttat hem igen. Mycket av fritiden springer iväg. Önskar jag hade dubbelt med tid på min fritid. nu ligger jag brevid min underbara tös som sover djupt och gott. En ny dag i morgon med mycket jobb. Ska köpa mig ett träningskort i morgon tänkte jag:) s Har så mycket energi och behöver det för min skull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0