Trött tröttare tröttast

Idag är jag det. Natten har varit lång. Morgonen har varit jobbig. Ebba ville inte sova middag. Jag hade behövt det. Huvudet är tungt. Jobbigare blir det när man ska försöka låta så lite som möjligt för att inte väcka micke som jobbat natt och behöver sova. Ikväll ska vi ut och äta. Med martin. Ska bli trevligt och ett kärt återseende. Väldigt längesedan vi eller iaf jag träffade honom. Så elyseé blir det. Tror inte att jag väljer foundeu ikväll. Ska prova något annat. Så länge jag får ta del av den underbara salladsbuffén dom har så är jag jätte nöjd:) sitter i bilen utanför vårdcentralen nu, ebba hon sover så jag väntar in i det sista med att gå in så jag inte behöver väcka henne. Vill bara sluta mina ögon och sova en stund. Men hur skulle det se ut om jag satt i bilen och sov på parkeringen med bilen igång och har en tid att passa:) haha nej jag får snällt och vänligt hålla mig vaken. Kan ju hoppas att ebba vill sova lite mer senare i eftermiddag. Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0