påsk, partaj och ????

Ja påsken ser ut så. Partaj med syster i morgon, dansbandsgalan på slagt huset. Micke har åkt iväg till årets bilmässa uppe i Elmia med grabbarna och kommer hem först i morgon kväll. Jag har jobbat idag, ledig lördag och söndag. I morgon ska jag spendera min tid med min underbara dotter sen ska jag ut och svänga på de lurviga. Söndag blir det påskmiddag hemma hos mamma sen är det dax för jobb igen.
Är jätte trött och jag borde sova men det är så sällan jag får egentid så jag väljer att vara vaken en stund till. Kanske en kvart=)

glad påsk

Kommentarer
Postat av: Mad

Hej!

Det hade jag gjort om han tålt fiskproteiner. Vilket han inte gör tyvärr..Han har ju en massa allergier. =(

2010-04-03 @ 07:49:26
URL: http://mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0