.......

Denna helgen har jag jobbat konstant. Är helt slut i huvudet och kroppen. Micke har jobbat natt denna veckan oxå så nätterna har varit långa. Beundrar alla mammor som är ensamstående. En guld stjärna till er. Jobbade lite längre igår eftersom vi hade en bröllopsfest. Efter jobb åkte jag till mamma och möter en trött ebba i dörren som till min fasa har fått ögoninflamation:( mitt lilla hjärta. Tur är jag ledig måndag tisdag och så har vi en tid på bvc samma dag. Efter det så bar det av en sväng till Ogge och caroline. Vi hade verkligen jätte trevligt trots att jag va så trött. Ogges nya flickvän va jätte trevlig. Gillade henne. Måndag innebär ett besök på banken och alla som till läser detta plus alla andra. Håll tummarna för oss att allt går vägen. Nu blir det till att jobba mina vänner. Kram

Kommentarer
Postat av: sofie - mamma till underbara Liam

usch vad trist at ni är sjuka, hoppas ni får blir friska snart! Vart är det du jobbar? =)

2010-04-15 @ 21:24:12
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/
Postat av: emmah

jadu ibland undrar man hur man orkar!

2010-05-09 @ 02:31:29
URL: http://emach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0