en mamma

Jag är en mamma. En mamma till en underbar lite flicka. Lite flicka va hemma hos sin mormor igår och sov där i natt för att denna mamman skulle ut och svänga de lurviga. Men till sin besvikelse så blev det inte så mycket av den saken. Jag blev verkligen besviken. Va inte alls på topp. Allt blev stressat innan och mat hanns inte med. Trött blev jag destu längre kvällen fortskred. Jag tog min lillasyster i handen och vi begav oss från slagthuset till centralen och åt Burger King. MUMS sa magen, men denna blev ännu tröttare än tidigare. Gick över och de sista tre timmarna bara sprang iväg. Och äntligen kom min man och hämtade mig. Så skönt att få sätta sig i bilen och bege sig hem.
För det blev en bsvikelse igår.
Jag har varit på slagthuset en gång tidigare och det va inget för mig. Och till min förvåning var det ingen större skillnad denna gången. Dock va det ett annat arrangemang denna gången men NÄ det va inte roligt.

Och jag är inte gjord för att vara ute till sent på natten och dansa som innan. Inte just nu iaf, Ebba är liten, vaknar tidigt och det är 100% från morgon till kväll som gäller. Man är inte människa.
Jag hade sett fram emot att komma ut men jag blev besviken.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0