allergi eller magsjuk?

ebba har varit dålig i magen i ett par veckor nu. Vi trodde först att det berodde på tänder. Sedan avtog det ovh kom tillbaka igen. hennes allmäntillstånd är normalt för övrigt men nu får det vara nog. Hon äter som hon ska, dricker massor. Så vi har tagit bort mjölk från hennes lista. Ren mjölk. bytt ut havrevälling till majsvälling, Hon får bara kokt mat och massor med vatten. detta har inte hjälpt något direkt så i morgon blir det vårdcentralen för vår del. Allergi tror dom. Iaf BVC sköterskan, apoteket och sjukvårdsupplysningen. Vi får se vad farbor doktorn anser i morgon. Vi har gjort vad vi kunnat hemma iaf.

Idag är jag helt slut, trött i huvudet och kroppen. Haft personalmöte med jobb idag, storstädade köket igår på jobb. Träningsvärk fick jag efter. Ledig i morgon, så vi ska bara vara jag och ebba. vårdcentralen sen ska vi bara mysa. Kanske hämta våra pass. Micke han jobbar natt denna veckan, skönt att vara lite själv men tomt som bára den här hemma. Önskar att vi hade haft en dörr in till sovrummet som vi kunde stängt om honom. För annars kommer han inte få någon sömn i morgon!

nu ska jag hålla ebba sällskap i drömmarnas värld. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0