Mycket som har hänt!

Är dålig på att blogga men för att kunna blogga krävs inspiration, tid och framför allt ork! Den orkaen har jag inte haft!

Min syster fyllde 20 år i söndags så det blev fest för hela slanten i lördags. Mycket trevligt och hon verkade nöjd och glad!

Ebba hon bara växer och växer tiden går alldeles för fort=) Mammas flicka börjar bli stor tjej=)
7 månader är hon nu!

Ska få nya golv där hemma från och med onsdag, ska bli skönt med lite uppfräschning!

Duschen kallar på mig!

Kommentarer
Postat av: emmah - 20 år & blivande mamma

gud, tiden går verkligen fort, minns när jag fick reda på att du nyss hade fått, känns inte som 7 månader sen, hehe!

2009-09-29 @ 16:00:28
URL: http://emach.devote.se
Postat av: sofie & liam

tiden bara rusar iväg =)

Hoppas ni hade skoj i helgen =)

2009-09-30 @ 09:13:10
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0