Lugn helg

Helgen som va den va mycket lugn. Massa promenader och mys. Linn och Nettan va här i lördags och åt middag med mig. Blev kycklingfilé med ungsbakad potatis=) SÅ gott.

Micke va och körde Go cart med sitt jobb!

Idag har det varit en mycket lugn dag. Jag och ebba har varit ute och prmenerat en massa. Gick till en lekplats och gungade=) Hon älskar att vara ute mitt lilla troll. Så nu har jag varit och köpt upphängningar så vi kan sätta upp henne gunga i trädgården. Mest för att hon tycker det är himmla roligt att gunga och dels för att jag ska behöva packa bilen full varje dag för att vi ska komma ut och gå och göra nått. För här är som sagt ingenstans att gå! Jo ut på den stora vägen med massor av trafik. JAG VILL FLYTTA!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0