vilken lång natt!

natten den har varit lång och så har dagen varit innan oxå!
Fick ett svar i min blogg i en annan blogg, vilket jag inte trodde. Fick ett svar jag inte var beredd på! Men vissa saker och människor är ibland oförutsägbara (väldigt svårt ord)

Så natten har spenderats med mycket tänkande.

Även min dotter sover dåligt under nätterna, hon har varit konstant förkyld nu i snart två veckor plus att där är TVÅ tänder som samtisigt vill komma fram!´Och så är hon dålig på att äta vanlig mat under dagen oxh nöjer sig bara med välling för tillfälligt. Vilket är bra för då får hon iaf i sg något! Men tråkigt.
Var kväll kl 20.00 alocknar damen i fråga. Brukar vakna igen vid tre för att äta och få ny blöja. Men inte i natt! I nat vaknade hon även kl 00.00 och skulle äta! Så denna mamma har huvudvärk. Och inte nog med hennes köriga natt så har det kört runt i mitt huvud som sagt!

Fredag idag! Och det vankas hockey på arenan med emil och sara! Super trevligt ska det bli=) Och första besöket på arenan dessutom.

Min dotter ligger brevid mig och låter som en brummande bil=) Hon är underbar! Detta ljudet väcks jag av var morgon! Så rogivande att vakna till, eller vad säger ni!

Igår efter lite tjafs här hemma så sänktes ebbas säng och även fotstädet till hennes matstol, tavlor blevupp spikade och här blev dammsugat. Fcik ju köra och handla en ny J*vla dammsugare då den andra inte startade helt plötsligt. 700kr =(
Så till det jag menade va att ska det behövas lite tjafs var gångdet ska hända något här hemma? Har bett om det i säkert en månad och efter att vi bråkat och jag skällt lite Ja då hände det saker. Män är en märklig varelse!

Ikväll ska även denna mamman´dricka en cider! Ska bli gott


ring om du känner! 0707815147

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0