trött orkeslös och kluven!

Jag är trött konstant, har ingenrk. Och jag är kluven i mig själv för tillfälligt. Vet inte riktigt på vilket ben jag ska stå. Och det är ingen som kan välja det till mig heller! Jag är vuxen nog att tycka vad jag vill om vem jag vill! Många tror säkert sig veta vad jag skriver och om vem jag skriver men jag tror ni har JÄTTE fel. Saker händer runt omkring samtidigt som det händer saker som ingen annan vet om. Saker jag håller för mig själv. Så tänk om en gång till innan ni tror er veta vem jag tycker och inte tycker saker om!

När man är så här trött så är inget roligt. Ebba som  som vill leka kl 7 på morgonen får roa sig en stund själv i sin gåstol så jag kan få i mig lite kaffe! För annars är jag inte människa. Tror nog att en dusch hade varit behövlig oxå.

Jag lider med er, men det har hänt värre saker än detta! Ni har ju varandra!!!!.........

Jag undrara vad som hade hänt om jag tagit telefonen och ringt, eller smsat? Hade jag fått ett svar, eller hade luren bara varit tyst? Hade jag fått mig en avkräkning i telefonen? Vad händer om man träffas på stan? Jo en klump i magen bildas ganska fort och man tittar åt andra hållet och låtsas vara oberörd. Men FEl jag blir berörd!


Kommentarer
Postat av: sofie & liam

Hoppas du kommer på fötter snart igen!

Sköt om dig!

kram

2009-10-15 @ 10:31:46
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0