Söndag och kl är 06.48=)

Som sagt min dotter är PIGG=) morgonpigg. Som vanilgt vaknade hon kl 06,30 pigg som en ärta! Så det va bara upp och hoppa. Sätta på kaffet så man håller sig vaken! Huvudet bultar redan. ajajaj. denna mamma behöver sömn!
Nettan sa en klok sak, vänta tills hon är runt 13 14 när hon vill sova. Väck henne halv sju och vad pigg och glad som en ärta du=) Ja det ska jag göra. Hon ska få se. Nä usch så hemskt. Jag har alltid varit morgon pigg, om jag fått sova en hel natt.. Dom nätterna kommer väl förhoppningsvis inom en snar framtid då min älskling väljer att sova en hel natt! Tappa nappen får hon lov att göra=) Just för tillfälligt äter hon en gång på natten oxå. Hon sitter just nu i sin gå stol och tittar på Björn Bröder. Denna mamman kan snart alla repliker i hela den filmen!

Gårdagen va mysig. Vi va på loppis på förmiddagen på Europaporten, massor med folk. Efter två timmar va vi så trötta i huvudet så vi körde hem. Hem och mös, lagade mat och städade undan lite. Därefter bar det av hem en sväng till nettan och benny. Nettan och barnen hade bakat kanelbullar. Så vi möttes av ett berg av kanelbullar i dörren, och goda va dom. Efter en stund dök Christel, Jerry och Jerry upp. Trevligt. Huset blev snabbt fyllt med människor! Kvällen blev sen och en liten ebba trött så vi körde hem. och somnade alla tre=)

Ja som sagt. Tankarna flyger runt i huvudet. Inte jag som ska, det är du. Inte mitt ansvar. Jag sväljer inte min stolthet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0