Sälja eller behålla?

Har varit i stan med sanna idag och köpt en ny bilbarnstol till ebba. Denna ska hon ha till hon blir "äldre" runt tre fyra räknar man! Dom hade kampanj på Babyringen så då passade vi på. Blev julklapp från mormor och morfar och farmor och farfar! Tack säger vi och bugar!

Så nu är frågan vad ska vi göra med den gamla? Ska vi sälja den eller behålla den? Jag säger ju att jag inte ska ha fler barn men man vet aldrig? Min syster ska förhoppningsvis ha barn någon gång i framtiden så man kanske ska spara den till henne. Men hon ska ju liksom vi oxå få nya saker till sitt barn. Nä jag har inte riktigt bestämmt mig. Men jag tror nog att jag ska lägga ut den på blocket så får vi se om den blir såld. Har en massa andra saker som jag kan sälja. Eller kanske tradera? Vilket är bäst? tradera eller Blocket?

Ikväll får jag besök av anneli och Carrro. Ska dricka kaffe och snacka skit=)
Ebba har nyss somnat en stund så då ska jag oxå passa på att vila mig lite.

Vi tänker på er!........

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack

2009-10-22 @ 18:51:29
URL: http://metrobloggen.se/emmsisweet
Postat av: Nettan

Blocket annars kanske du får sålt den för ett skit pris! Men ni kommer att få ett barn till så det kvittar!!! =)

2009-10-23 @ 06:29:53
URL: http://blackbaccra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0