Så mycket jag vill säga och berätta!

Det finns så mycket jag skulle vilja berätta med ord på min blogg, men jag gör det inte.
Det finns så många tankar som skulle vilja bli nerskrivna. men kommentarerna och allt snack är jag inte beredd på. Vill inte såra någon annan i heller.
Så sånt som sårar andra håller jag för mig själv.
Allt hat som kommit ner i ord i äldre inlägg de är inte riktade till den personen alla tror. Det är riktat till en helt annan människa. Med tanke på att jag vet att många är nyfikna och glad för att prata så kommer jag inte att nämna några namn.=)


idag har jag och ebba spenderat en härlig dag tillsammans med ebbas mormor. Vi tog på oss massor med kläder, hoppade in i bilen och körde till Tirups örtagård. Ett väldigt mysigt ställe med massor av växter och trädgårds konst. Så mysigt det va att sitta ute i naturen och fika. Ebba spenderade mestadels sin tid nere i grusen och bland alla löven. Så söt mitt lilla smultron!

Nu ikväll har jag varit flitig och dammsugat min bil, lagat middag till mig mamma och pappa samt ebba! Blev rester. Stekt potatis, falukorv, köttbullar, makaroner och brun sås. Just det stekta ägg med! och gott blev det MUMS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0