omställning av klockan borde vara förbjudet!!!

varför ska man flytta fram och tillbaka klockan? all vadv dygnsrytm blir pannka! ebba som i vanligt fall vaknar halv sju vaknar nu mera halv sex! idag till och med halv fem och det är INTE okej=)får hoppas på att hon somnar snart igen! kan inte skylla på att jag har vitaminbrist längre och att det är därför jag är trött! nä jag ÄR trött på riktigt! ingen vitaminbrist!

idag ska vi åka och äta lunch med ebbas mormor på kniv och gaffel!kanske shoppa lite kläder! n jack till ebba! eftersom inte vädret kan hålla sig så tycker jag det är för varmt att ta på overall! och jackan hon har är snart förliten den oxå!

promenad ikväll!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0