nästan bra!!!

18/11 kl 10.00 ska jag allergitesta mig!=)


Ja lite respons blev det utifrån mitt förra inlägg. Men det va inte riktigt sånna kommentarer jag va ute efter.
Vill ni verkligen inte veta någonting alls? Vad jag tycker om politik behöver ni inte fråga för jag kan INGENTING=)

Solen skinner ute idag så jag ska faktiskt klä min dotter varmt, för idag är de kallt, och så ska vi ta oss till skogen och gå en lång runda. Frisk luft behöver man varje dag! Iaf någon timme.

Hemskt om man skulle sitta inne hela dagen en sån här fin höstdag. Solsken ger en energi och man blir glad och pigg. pröva, ni som kanske är sänna innesittar människor. Pröva, det fungerar till 100% 
Sen idag blir det kaffe hos emma=)

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ja det är du som är det=) Tvingar mig till en massa...hahaha! Puss

2009-10-29 @ 08:41:06
URL: http://blackbaccra.blogg.se/
Postat av: Nettan

JAg får ju då veta allt jag vill under våra kärleksfulla promenader=) Så jag vet inte vad jag ska fråga hjärtat?? Vad ska du göra idag?? Puss

2009-10-29 @ 08:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0