maten serverad

Jag har nog lite lyx. Ibland ringer min farmer och säger att hon kommer förbi en runda.
Då vet jag att till 99% av gångerna har hon antingen färdig middag med sig, så som kalops, fläskfilégryta eller kycklinggryta=) Eller så kommer hon med blöjor, tvättmedel och dylikt. Alltid har hon någonting med sig til ebba. Idag hade hon Fläskfilégryta, en cykel till ebba och en traktor=) Vilket innebär att jag slipper laga mat idag! Det ända jag behövde göra var att skala potatisen! Oj vad jag känner mig bortskämd....men det får man lov att göra.

Idag har vi tagit en härlig promenad i skogen, Jag enzo och ebba. När vi gått rundan och kom till bilen så gjorde enzo utfall mot en man som kom i från skogen. har aldrig förut sett honom göra så. Fy vad pinsamt det blev. jag vet ju om att han aldrig skulle göra så om det inte va så att han kanske blev skrämd, vilket jag tror att han blev. PINSAMT.
Varit och druckit kaffe hos emma och barnen har lekt lite. Nu sitter jag här i väntan på min man med ytterligare en kopp kaffe. Kaffe är GOTT=)

Promenad med nettan sen=) 

Kommentarer
Postat av: Nettan

Snacka om lyx, hade varit glad om manen hade lagat middag till mig bara! Hoppas att ni hade en mysig kväll =) Puss

2009-10-30 @ 05:59:56
URL: http://blackbaccra.blogg.se/
Postat av: sofie & liam

Vilken super farmor =) avis ;)



Bra att en hund ändå visar att han vaktar, säkerhet :D

2009-10-30 @ 10:52:40
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0