mammafika delux=)

Idag har jag och ebba som sagt tagit en härlig promenad med hunden i skogen. Kändes nästan som en vår dag för ett tag men när man sen tänker på det och kommer på att det är oktober så blir det genast kallt=)

Efter skogen tog vi oss hem för att lämna av enzo och sen blev det mamma fika hemma hos emma. Gott med kaffe och trevligt sällskap gör ens dag! Fick även bokat tid hos emmy för att klippa och göra slingor i håret på fredag. Dock i helsingborg men hur ofta klipper jag mig eller unnar jag mig något?! ALDRIG så nu ska jag ta mig pengar och göra det. Mannen får säga vad han vill!
jag får väl skaffa mig pengar på annat håll.  Mamma kanske är beredd att sponsra med en liten peng. Det brukar honinte vara svår med......

Det kändes märkligt men samtidigt bra. Så längesedan. Men avslappnat och jag är inte den som är den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0