Läkarbesök

Idag är det dax för ebbas läkarbesök i trelleborg! Lite nervös är jag men jag tror nog att det komr gå bra!
Helgen som har gått gick väldigt nabbt. har jobbat lördag och söndag kväll! Har noll att göra!
Varit trött och inte alls fått sova!

En del dagar så vill jag bara spotta på ***** andra dagar så är ***** noll i min värld, inte ens värd en pissmyra! Och idag känner jag så. Idag är en sån dag som jag gottar mig åt. Jag njuter. Känner mig som världens sämsta människa men jag har så mycket hat inom mig till denna personen! Samtidigt som jag kan sakna. men hatet väger upp saknaden, tyvärr!

är så glad över att jag har min mikael och vår ebba! Kärleken är djup och stor!

DU kommer aldrig få veta vad äkta kärlek är Aldrig. Att du inte har förstått och insett hur blåst du är och hur liten du är!

Kommentarer
Postat av: sofie & liam

oj, det var väldigt mycket hat i ett och samma inlägg. Försök inte lägga så mycket energi på sånt. Det tar bara kraft ifrån dig, det behöver du till annat =)

2009-10-15 @ 10:34:19
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0