"kungen och drottningen"

Igår va "kungen och drottningen" på besök hos oss. Blev så glad när dom ringde. Va mysigt=)
Så det blev ingen powerwalk igår. Men en mysig kväll iaf!

Idag har vi ingen planerat! Någon som har förslag eller någon som vill göra något? Nu på dagen? Ikväll ska vi bara ta hand om varandra och mysa hela familjen. Det behövs, va längesedan nu.

Jag har ett mål idag iaf. Det är att ta hand om berget med tvätt jag lyckats samla på mig=) Sen ska vi till skogen och gå, rasta hunden!

 

Ska lägga upp auktioner på tradera idag oxå!


Kommentarer
Postat av: naddie - mamma till finaste prinsessan!

du kan ju alltid komma ner och bada med mig och sofie kl 2! :P

2009-10-30 @ 08:52:12
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: sofie & liam

Vem har äran att kallas kungen & drottningen? =)

Hoppas du fick bort lite av tvätten =)

2009-10-31 @ 15:32:55
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0