Helgen är räddad, ELLER INTE

Fredagen började med att jag hade en mysig morgon med min älskade dotter. Halv tolv kom hennes farmor och hämtade henne. jag skulle till helsingborg och göra vid mitt hår.
Tog en härlig promenad med min underbara hund=) Sedan bar det av till svedala, upp till sanna en sväng. Emma kom och vi gick till henne, hämtyade almas flaska och lämnade den. Sedan bar det iväg till helsingborg. Emma skulle göra vad sin naglar och jag skulle fixa hårt. Blev skit snygg, Blonda slingor värvat med mörka. SÅ snyggt! Hem igen efter fem timmar, ostbricka och lite cider. Ebba skulle sova hos sin farmor. Micke gjorde började med renoveringen av köket. Upp i morse och iväg och stor handla med mamma. Micke höll fortfarande på med köket. Med hjälp av kristoffer och bäver.

På med arbetskläderna, iväg och jobba några timmar och nu sitter jag här.
Va meningen ebba skulle komma hem idag men micke och bäver hann aldrig bli klara med köket så hon fick stanna hos farmor en natt till. Och vet ni. Jag SAKNAr min dotter så att det gör ont. Men samtidigt så har hon det bättre hos farmor än hemma i all denna stress och röra. Och jag ska jobba mellan 8-17 i morgon. I morgon får jag träffa mitt troll.

Så min helg har INTE varit sådär jätte bra med tanke på att jag inte träffat ebba sen i går förrmiddags. *snyft*
Alla ni mammor där ute vet precis vad jag pratar om!

Snart blir det sängen, en dusch först, bortsa tänderna. Och lite mer internet=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0