Fredag och det kunde lika gärna varit tisdag!

Alla andra ser fram emot fredagen Inte jag. det är som vilken annan dag som helst!

Ebba springer rint i sin gåstol här hemma och busar! Min mamma är påväg med bullar så vi ska äta en god frukost! Mannen slutar som vanligt kl 4. Vi har inget planerat ikväll. I morgon ska jag jobba mellan 17-23. Tråkigt. Likaså söndag ska jag jobba! Tur att man har hela dagen framför sig ändå!

Fick en fråga om jag ville jobba långpanna näst nästa helg. Alltså mellan 8-23?! Är det rimligt? NEJ. Jag har en dotter som jag vill spendera så mycket jag kan men eftersom jag senare den veckan ska jobba MYCKET och ebba ska sova borta MYCKET! Så svaret blir nej!


Någon som har ett bra tips på någon god rätt med fläskfilé som inte är allt för avanserad att tillaga?!

Kan inte förstå varför folk inte kan låta männsikor vara som är lyckliga och förtjänar det. Men det finns så klart undantag!

Nu ska jag sätta på kaffe, ringa mamma och se var hon blir av för nu har jag en dotter som är hungrig! Tänk att det kan vända på en femöring. Ebba blir större och större, Snart 8 månader=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0