fredag med ishockey

Igår va vi en sväng inne i stan med sanna, hämtade henns nya vagn! Faktiskt skit fin! Och nöjd va hon=)
Tog en premiär tur ner till ICA och inhandlade det som fattades till kvällsmaten!

Svärföräldrarna kom på middag och skulle sen passa ebba! Jag och micke skulle åka med Emil och sara och se hockey! Sara är verkligen ett Fan. Tröja strumpor t-shirt och halsduk med mif hade hon=) Coolt. Det va faktiskt roligt måste jag säga. Gillar trycket. Hade inte varit alls samma sak att sitta på sitt plats. Och sen har man ju gjort sitt första besök på Arenan. Och mig beträffande arenan så tycket jag INTE att det var något speciellt. Blev inte alls impad faktiskt. Men nu har jag varit där.
Väl hemma så sov ebba så det blev en dusch oxh sen sängen. Himmla skönt.



har haft helvetiska nätter med ebba de senaste nätterna. Och resultatet av detta va hennes FÖRSTA tand=) Jag kan tala om för er att jag va världens lyckligaste mamma! Natten till idag blev oxå lite kämpig men inte lika jobbag som nätterna innan! Men jag är en stolt mamma till en stor flicka=)



Kl är inte mer än 7.17 en lördag morgon! Jag har redan hunnit koka mitt kaffe, och städa kattlådan. Snart blir det frukost, iaf för mig och ebba. Mannen han sover nog ett tag till! Sen ska vi faktiskt iväg på loppis på Sydsvenskan. Dom har tydligen en jätte stor loppis två gånger om året och dit ska vi och slåss med alla andra männsikor.

Ebba sitter just nu i sin matstol framför en utdragen låda i köket som är fylld med en rad olika "icke farliga" köksredskap och detta mina vänner är det ända som fungerar när fröken Lundin är lite trött på morgonkvisten.


Jag går och väntar, ja det gör jag. Men jag hoppas inte och jag tror inte. Men väntar! Väntar för att se!
Hoppas det ska man aldrig göra! Blir inte bra då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0