En ny morgon!

och en ny dag väntar framför oss! Har sovit hemma hos mina föräldrar med ebba i natt med tanke på att dom börjat lägga nya golv! Ebbas rum blev färdigt igår och det blev skit snyggt! Nu behövs bara en ny matte och andra gardiner och lite små tavlor sen är vi i land! Ska till aggdas med sanna i morgon så vi får se om jag hittar fler tavlor med änglar på!

Dagen bjuder nog på en promenad lite umgänge med min syster. Sen ikväll bär det av till trelleborg för en liten mysig middag med flickorna! Carrro anneli och jill=) Samt lilla evelina! Ebba ska stanna kvar hemma! mamma behöver komma ut en två timmar själv idag!

Lite tråkigt väder idag så det blir nog bara en promenad idag till skillnad från igår då det blev två långa och en kort! Och kalt va det, så in i bomben. Snart åker vinterjackan på. Jag ger det en vecka till. Sen ser ni mig i vinterjacka, från stadium, grå. En grå och rosa mössa, svarta skinnhandskar och någon halsduk=)

Nu ska vi sova lite till! hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0