en härlig dag!

Nettan har varit hemma och varit ledig idag så vi åkte dit. Åt en mysig frukost med bullar, såg reprisen på One tree hill, en ny säsong har börjat. Och detta va jag helt ovetandes om. hur detta kunde förekomma har jag inte den blekaste om=) Mitt favorit program. jag bara älskar den serien. Hade jag fått bestämma så hade jag velat vara en del in det livet. Underbart!

Efter avsnittet gjorde vi oss i ordning för vi bestämmde oss för en tropp till Burlövs Center. Kian behövde nya jeans och jag behövde komma ut! Käkade lunch där och sen körde vi hem!

Ikväll blir det en simtur på vanningen för vi ska vara läckra till 2011=)


Snart kommer mannen hem. undrar om han ska träna idag?

Vad har ni gjort idag?

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej gumman idag har det varit ganska lungt... när ska vi ses??? ta en kaffe eller två?? kram

2009-10-19 @ 18:51:16
URL: http://metrobloggen.se/emmsisweet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0