Blond eller brunett? Eller Både och?

Jag kan inte bestämma mig! Ska jag blondera mig?, bara göra blonda slingor? Blonda slingor och mörka under? HJÄLP. Jag kan inte bestämma mig. Får rådfråga Emma påvägen upp i bilen. Och sen får jag fråga Emmy när vi väl är framme.

Ikväll blir det idol hemma hos sofia. Jag är barnledig. Micke ska fixa med köket och börja med renoveringen av bänkskivan och kaklet! Han ska ha tagit hjälp av Bäver och kristoffer!

Lillstumpan somnade igen. Jätte trött. Så nu har jag tid på mig att i lugn och ro göra mig i ordning! Fast jag skulle behöva äta, sova en stund till och duscha och jag tror inte jag hinner med alla tre på den stunden ebba sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0