Back on track!

Igår va det dax igen. Nu har vi börjat power walka igen. Hade en lite svacka i två veckor pga sjukdommar, trötthet och dylikt! Men vi har kommit överrens om att 2011 ska bli vårt år och vi ska vara svedalas sexigaste mammor=) Rikast för den delen oxå, hur det nu ska gå till! Återstår att se. Men vi ska kämpa! Sjuk kan man inte hjälpa att man bli!


Är så glad och nöjd över mitt liv. Mitt liv tillsammans med Micke och Ebba! Det är de bästa att vakna upp till på morgonen! Höra micke pilla med sina saker och sen gå till bilen och samtidigt få lika och mysa med ebba! Som alltid vaknar upp som en solstråle!
Jag beundrar mig själv vissa gånger att jag orkar med allt jag gör. Min dotter är ett energiknippe utan dess like. Hon är igång 24/7. Då kanske det är förståligt att denna mamman ofta är en trött mamma. Men en väldigt lycklig mamma.

Där är något som saknas i livet dock och jag kan inte komma på vad! Jag har kärleken och har min man jag har min dotter, Vad mer är det som behövs egentloigen? Ja på den karamellen får jag suga!

Nu ska jag ta en sväng om med min dammsugare, oxå golmoppen ska få sig en vals. Sen ska jag köra till min mamma!

Jag är glad för er skull. Kul att ni båda har hittat rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0