tokig dag på arbetet

Började jobba vid fem. När jag väl kom till jobb så står där en stor folksamling utanför dörrarna. Jag tänkt Hmmmmm vad är detta. Inne på jobb va där rent nesläckt, massa ljus tända, disk överallt. Det va strömavbrott. Jaha så när störmmen väl va igång så va det bara till att börja diska och se glad ut=) Blev ingen lång dag som tur va. Men tråkigt att komma till jobb och få diska.........

För övrig har vi haft en väldigt bra dag. Svärföräldrarna kom och lämnade ebba. Vi åt middag tillsammans bestående av grillad korv (Ja vi grillade) och pannkakor.. Mums så gott.
Nu ska jag snart gå och lägga mig. Behöver sova.
Vad har ni haft för er idag?

kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja varför inte grilla lite i denna kylan.... Hahaha ni e för roliga! Sommar känslorna kommer tillbaka ju.

Kramz

2009-11-22 @ 19:02:29
URL: http://zasa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja det e rätt, trotsa kylan vi har nu!

Jag får hem barnen den 28 men jag tror mannen ska dit. Jag och caroline ska ut på fredag. Första gången på mycket länge så i vilket fall som helst så hade jag nog varit för bakfull den 28 för att ta mig någonstans:)

Ska ni ut där?

2009-11-22 @ 21:26:21
URL: http://zasa.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej! Tack för kommentaren :) Jag gick upp 28 kg när jag väntade My, vilket är MYCKET! Gick ner 13 kg de första två veckorna och sedan blev det jobbigt. Hade 15 kg kvar att gå ner på egen hand. Provade många olika metoder, och jag hittade en balans mellan dem. Åt inte potatis, pasta eller ris på ett par månader vilket gjorde bra resultat. Ibland bytte jag ut en måltid mot ersättning (typ nutrilett), gick mycket, åt knäckebröd istället för vanligt bröd, slutade äta godis i veckorna och på helgerna blev det nötter och 70% choklad och istället för läsk blev det kolsyrat vatten. Lycka till :) Har du många kilo kvar? Är du inte mammaledig längre?

2009-11-23 @ 09:57:23
URL: http://emeliiiees.blogg.se/
Postat av: Josefine

Vi har plastmattor i hela lägenheten. Med klinkersutseende i kök och hall, samt med parkettutseende i vardagsrummet. Uppe vet jag inte vad det är för utseende, skitigt... =)



Strömavbrott är mysigt, fast kanske inte när man kommer till jobb och det väntar en massa disk. Var jobbar du?



2009-11-23 @ 10:25:26
URL: http://finelinan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0