Någon som vill adoptera?

Har varit och blivit allergi testad idag och det visade sig att jag var allergisk på mer än jag trodde. Även mina katter. Vilket innebär att vi måste göra av med dem.
Är där någon som vill adoptera min som kissar, eller finns där någon som vet någon som tar emot katter och där dom har det bra sen?

Idag har ebba varit på vårdcentralen för första gången och träffat doktorn. Tagit stick i fingret. Hon va faktiskt duktig... Helg snart, vad ska ni göra?

Någon som ska till törringe den 28:e??

Kommentarer
Postat av: Anna

Ah men stackars liten:(

Synd att jag redan har två katter för annars brukar jag vara en räddare i nöden speciellt för katter.

Annars är det bra här. En massa jobb och kalas för Bella på söndag så det är lite att stå i nu. Sen är det väl dags för pynt och pyssel inför julen.

Ser fram emot det, älskjar julen massor.

Skulle det krisa med katterna så hör av dig för så tar jag mig plats till dem.

Kram på er och hälsa mannen och lillan

2009-11-18 @ 21:28:37
URL: http://zasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0