Lathelg.....

Vi har varit med familjen i Hålabäck. en stuga som ligger tre mil utanför karlsahmn mitt i skogen, på en kulle vid en sjö! Helt tyst. Tystnaden skrämmer ibland. Och jag är mörkrädd.
Men vi har haft det jätte skönt, och jag har sett TRE älgar som vi nästan körde på. OJOJ. Jag har sett älg=)
Jobbat tok´mycket nu i vackan. Ondag, torsdag och fredag. Sammanlagt 38 timmar på tre dagar. Vilket innebär en hel arbetsvecka på tre dagar. Fina pengar!
Så nu är vi hemma igen och det vanliga livet är tillbaka. Städ tvätt och annat göra. MÖG. Måndag i morgon. Min man ska jobba kväll måndag och tisdag. Så han börjar inte förrän två. Skönt. Men är dock hemma sent.

Vaccination på tisdag för min del och onsdag för micke. Ebba får inte än. Men jag hoppas på att det ändras så hon oxå kan slippa baconfebern!

Snart sängen för min del. är helt slut. Ebba har redan somnat, hon är oxå slut. Enzo sover och katterna sover. SÅ vi får väl oxå snart bege oss mot jonblund

Vad har ni gjort i helgen? Några skandaler. Berätta för mig=) Nyfiken som jag är.......=)

Kommentarer
Postat av: malin

jävlar äglar.... jag körde upp till norrköping i lördags morse, och där uppe några mil från lenny, på en saml väg som man kör typ i 30 min innan man kommer fram varnar dom överallt för älgar..jag var en timme tidig så jag körde själv ut på lite älg safari, men IKKE inte en enda älg jävel.. jag vill med se en älg... avis... ;)

hoppas ni haft de bra i stugan....

2009-11-09 @ 06:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0