kommer att städa ihjäl mig...........

det tror jag. Jag städar alltid. hunden drar in så mycket skit och fäller så mycket hår-Ska nog prova att dammsuga honom precis som www.Mamamad.se har gjort med sin hund. Hoppas bara inte min vovvoe blir rädd för dammsugarn.
Jag har bakat tre kladdkakor igen. Dessa blev perfekta. Men jag börjar ana att kakorna jag bakat inte kommer att räcka. ANtingen får jag baka någonting till (gör jag gärna) eller så får jag köpa några förpackningar småkakor. Kakmonster som kommer på söndag=)

Ikväll ska min man, emil och bäver går på hockey. Jag och ebba kanske ska besöka nettan och se idol där. Eller så far vi hem till min mamma. så kan jag baka där stället!


Trött idag. Och min lilla fia är INTE trött. Men då är allt som vanligt. SNart kommer min man. Då ska jag vila mig en stund.

Hur ser er fredag ut? Vad ska ni hitta på?

Kommentarer
Postat av: Mad

Jo det där med dammsugandet funkade faktiskt. Men man får nog göra det ofta. För han fäller ju fortfarande..=)

2009-11-14 @ 07:48:10
URL: http://mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0