Kalasdax!

Idag är det dax för kalas. Micke fyllde år i tisdags så idag blir det kalas. Vi bjuder på kaffe och en massa olika goda kakor jag har baka!
Får se vem som kommer. Har bjudit både släkt och vänner. Blir en lite överraskning då micke sa att til alla att det va öppet hus mellan 15.00-20.00.

Igår tog vi blarna oc körde till malmö, vi hade siktat in oss på Kungsparken. Dom har en jätte stor lekplats där som vi tänkte gå med ebba på. Det va inte mycket för henne, mer för större och äldre barn. Så vi tog en promenad istället, tittade på ankorna och bara mös hela familjen. Och Ja jag njöt, så mysigt.
Sen va det dax för denna svensken att arbete. Hade en beställning så det blev sent. Va hemma runt halv tre. Och gissa vem som väckte sin mamma halv åtta i morse=) Jag är trötttttttt. Men jag ska försöka hålla humöret uppe idag ändå. Med en massa kaffe så ska det nog inte vara några problem.

Snart kommer mina föräldrar, ska laga mat tillsammans med dem innan alla andra dyker in genom dörren.
Jag är nog mest nyfiken på vad han får för något. Vilket jag inte alls tror att han är själv=) Hahahah

Hur har ni spenderat er helg???? Tell me

Kommentarer
Postat av: sofie & liam

beleav kalaset bra?! Fick han mycket fint då? =)

det har varit kalas för oss med, min morfsr fyllde år, vaccination & jobb för min del =)

2009-11-16 @ 12:52:48
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0