jag tror på dig!!

Jag måste lita på honom att det han säger kommer att ske. Jag ska finnas där och stötta och tro!

Idag är det måndag och en LÅNG arbetsvecka väntar framför mig. Vi har mässa på jobb och jag ska jobba. MÅNGA timmar på en vecka. Det blir bra med pengar så det gör inget. Farmor kommer och passar ebba tills hennes pappa kommer hem.

Först ska vi åka till stan för att inhandla presenter till våra män jag och nettan. Norha och Ebba ska oxå följa med. Ska bli så mysigt. Alla vi flickor.=)

Ingen bra månad denna månadn. Det kommer bli många hemma kvällar och dagar hemma. Jag har INTE råd att ligga och köra runt ens. Blir öppna förskolan och proménader i byn. That´s it!

Kommentarer
Postat av: sofie & liam

Tråkigt att det är så knapert. Då får du ta hem folk i stället =) Ha lite mys hemma/inne :D

2009-11-02 @ 11:28:55
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja dem där pengarna är inte roliga. Precis när dem kommer in på kontot är dem bra men sen försvinner dem snabbare än dem kom dit. Pi för pengar!!!

Tack för kommentaren, skönt att min man sköter sig, haha. Hoppas ni hade det trevligt under kvällen

2009-11-02 @ 15:07:28
URL: http://zasa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tillit och respekt är det viktigaste i ett förhållande och det tror jag verkligen ni har om någon. Ta vara på varandra och häng inte upp er på småting eller annat som inte är värt mödan. Blir bara skit av det då.

Talar av egen erfarenhet!!!

Kram på er

2009-11-02 @ 21:45:03
URL: http://zasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0