hon är aktiv

min dotter är ett väldigt aktivt barn. Eller så är hon inne i någon slags period. Idag har hon sovit ca 1 timme under hela dagen. Helt otroligt. har ett fruktansvärt humör i mellan åt men är för det mesta glad. Som alla andra barn så får hon humör när hon är hungrig, trött eller övertrött.  Ska nog gå in på någon bra sida och läsa lite om de olika miljoner perioder barn har.

Min man är som sagt på hockey. Jag och ebba har varit hemma hos mamma och ätit blåbärspaj med vaniljvisp.
Vaniljvisp eller vaniljsås? Vilken är din favorit..........?????
Min är helt klart vaniljvisp.
Nu är v hemma och jag tittar på idol, ebba hon sover sött. Förhoppningsvis ett par timmar innan hon vaknar och är hubgrig!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Har du ätit paj utan mig?????????????????????????????????????????

2009-11-14 @ 06:51:46
URL: http://blackbaccra.blogg.se/
Postat av: sofie & liam

jag får nog säga vaniljsås, den är lite fylligare, krämig ;)

2009-11-16 @ 12:54:20
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0