halvvägs!

Jag ska inte hota med någonting jag inte sen kan hålla för då blir det inte ett löfte utan ett svek!

Det ska gå och vi ska klara det tillsammans.

Hade en mysig dag i stan igår. Nettan fick shoppat massor medans jag, som är fattig som en kyrkråtta fick vara gott smakråd=) Det går alldeles utmärkt. Och tack min underbaring för en perfekt och mysig dag i stan! Jag va trött när vi kom hem. Tur att yvonne va här redan så jag kunde vila en stund. Skulle ju joba på kvällen.
'
Dom skulle vara 100, sen blev dom 60, sen 40. Sista budet kom samma dag att dom va 33st. Dom blev 22st=)
Slutade vid elva och va hemma runt halv tolv. Somnade som en sten dö sten=) ahahahah
Idag ska vi vara hemma tror jag. Som sagt lite svårt att ta mig någonstans. JO jag MÅSTE åka och inhandla hundmat. Snuttevovven kan ju inte svälta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0