födelsedag

idag ska jag få en sruta. Jag hatar sprutor och kommer alltid att göra det. Gör ont i hela kroppen på mig edan nu.
Idag är det ingen vanlig dag för idag är det min mans födelsedag. I förrgår va det fyra år sedan vi förlovade oss
och ett år sedan micke friade till mig. Oj vad tiden går fort. Och nu är vi gifta=)
'
Livet kan ha oförutsejbara vänningar. Dom bara kommer si sådär när man minst anar det. Livet är en konstig sak.
Men jag njuter varje sekund.

Älskar dig mikael och grattis på födelsedagen!

Ska ge min dotter lite frukost nu, till mig blir det en clementin och en kopp kaffe. Här är det diet.

Förresten vi köpte en bärsele till ebba igår på nätet, skit fin. Iof utgående modell men vem bryr sig. Den va billigare och väldigt fin. Snygg mönster. Den kan vi använda till ebba väger 25kg. Jätte praktisk att ha här på landet med tanke på den stora vägen.


Något ni vill berätta för mig. Snälla berätta något jag är som saky NYFIKEN på ALLT

Kommentarer
Postat av: Mad

Bärselen jag har till Wincent är en Manduca. Vad är det för någon ni köpt?

2009-11-10 @ 08:37:37
URL: http://mamamad.se
Postat av: Josefine

Idag är det min tur att vaccinera mig. Det ska bli skönt att få det gjort, fast jag är en sån där som tänker; "Det kommer aldrig drabba mig ändå."



Men man får ju vara på den säkra sidan, och sen tänker man ju lite annorlunda sedan man fick barn. =)



Hur är det annars med ebbaoch dig ? Jag har varit datorlös ett par veckor så jag har verkligen inte hängt med någonstans. Har en massa att läsa ikapp med andra ord.



Kram

2009-11-11 @ 11:28:09
URL: http://finelinan.blogspot.com
Postat av: sofie & liam

hoppas ni får en fin dag på mannens födelsedag =)

2009-11-12 @ 15:50:15
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0