en väldigt lång vecka

Denna veckan känns som en evighet. Varför vet jag inte. Mannen har jobbat kväll hela veckan och vi har knappt träffats och jag saknar honom fruktansvärt mycket. Men i morgon är han ledig och vi ska ha en hel dag tillsammans. Ebbas farmor kommer och hämtar henne på förmiddagen. Sen ska vi åka in till entré och handla något fint till mig=) Mannens förslag, gissa om jag blev glad.
Idag har vi inget planerat alls, förutom att vi ska äta middag hos mamma=) falukorv med rotmos, me like.
Måste ta tag i städningen här hemma. Har bara blivit sånna små städningar resten av veckan så det är dax nu. Har damtorkat storarumet och ebbas rum och toaletten. Bara sovrummet och köket kvar............Får sätta mannen i arbete när han vaknar oxå........

Helgen ska jag jobba lördagen. I morgon ska vi på hockey. Sen kommer även mickes föräldrar och äter middag här på lördag innan jag ska jobba, söndag blir lugn......
Vad ska ni ha för er....??????

Kommentarer
Postat av: sofie & liam

jobb, jobb, jobb, jobb, inget annat planerat...

2009-11-20 @ 08:53:44
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/
Postat av: malin

Tack snäckan! Hoppas du får en mysig helg... KRAM!!!!!

2009-11-20 @ 12:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0