en härlig solig dag!

Underbart väder ute idag. Oh jag har hunnit med myket faktiskt.
*Varit ute med hunden en lång runda
* Dammsugat oh torkat golven
*Spolat av alla mina blommor från damm
* Duschat med ebba
* Oh sist men inte minnst så blev det två knäkemakor med ost oh en kopp kaffe. MUMS

Lillfisen sover middag så jag passar på att slappna av lite. När hon vaknar ska vi bege oss mot svedala, ska kolla Mia oh Nettans Outlet, se om dom har något roligt att erbjuda=) Ska ju julpynta till helgen. Oh jag har inget julpynt. Tre ynka tomtar har vi. Igår tog jag Mirro och Linn en tripp till IKEA oh handlade julgranspynt. Behöver nu bara en julgran´och en julgransfo plus en matta......Ganske lite julgransljus med och belysning till min en där ute=) Oj vad mycket det blev helt plötsligt......=)
Vad ska ni göra idag i det fina vädret?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0