3 november

idag är det den datumen. Det är snart jul. Hoppas på en vit vinter i år=)
Blev ingen promenad.
Lämnat ebba hos mormor för denna svensken ska arbeta MÅNGA timmar de tre närmaste dagarna. Pengar, och ja vi behöver dem. Många långa dagar utan min snutt men mamma gör detta för din skull.
På fredag ska vi bege oss av upp till de djupa skogarna, till stugan. Ska bli skönt att komma iväg. Vi behöver det. Rå om varandra lite. Mysa, tända brasa och vandra i skogen. Kanske fiska. NÄ inte jag det är för kallt.

Fick hem ebbas jacka idag som jag köpt genom en auktion på tradera. En rosa P.O.P jacka. 3 i 1. Så nu ska jag bara lyckas vinna en auktion till så har vi en vinterjack=)
Nu ska jag se ett avsnitt av One tree Hill=)

 

Jag älskar min man


Kommentarer
Postat av: sofie & liam

Ingen fara för ebba att du ska jobba mycket nu ett tag. Hon vet att du älskar henne & hon tycker säkert att det är super roligt att träffa mor & farföräldrar =) Hon lider ingen nöd.

2009-11-05 @ 10:27:11
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/
Postat av: Cindy

Hoppas att ni får det mysigt i helgen. Hoppas att vi ses snart. Kram

2009-11-05 @ 21:31:10
URL: http://metrobloggen.se/Ciiindy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0