vilken underbar helg

Fredagen bjöd på mys med familjen i soffan. Tittade på film och sen gick vi och la oss tidigt.
I Lördags va mickes föräldrar hos oss och hjälpte till med uteplatstaket och fixade det färdigt. På kvällen åkte vi hem till Nettan och Benny. Lagade en utsökt kycklingfilégryta alá Emelie och Nettan! Sen blev det Eurovisionsong contest! Helt okej detta året och Ja jag tyckte Norge hade ett bra bidrag! Blev en sen kväll! Men så mysigt vi hade! Nettan Passade sin systerson Liam så ebba va inte ensam bebis! men dom sov mest eller ebba iaf. liam skulle minsann inte sova! Förrän senare! Så söt!
Idag har jag och min mor varit i stan och handlat underkläder som jag ska ha under bröllopsklänningen!=) och lite sommarkläder blev det med! Tjusigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0